Ce imi placeSEO

4 motive pentru care un chat online iti este indispensabil atunci cand vrei sa te adresezi corect clientilor tai

Daca inca te mai intrebi de ce ai nevoie de servicii de chat online iti oferim mai jos trei motive importante pentru care aceste servicii sunt recomandate indiferent de tipul de afacere pe care il ai in mediul online.

Acces facil din orice parte a lumii

Baza ta de clienti este raspandita in diferite tari si te straduiesti din greu sa oferi suport excelent? Chat-ul in direct a facut mult mai usor pentru intreprinderile ca tine sa interactioneze cu clientii de oriunde din lume.

In loc sa infiintezi birouri in toate tarile importante, poti oferi asistenta prin chat live pe site-ul tau. Clientii  au nevoie doar de acces la internet (pe care il au deja la efectuarea achizitiei online) si este 100% gratuit pentru clientii tai!

Transforma vizitatorii in cumparatori

Desi campaniile de marketing bine planificate si o nisa de vanzare adecvata pot ajuta la atingerea obiectivelor tale de vanzari, pierzi totusi multi vizitatori care nu cumpara!

Software-ul Live Chat de astazi va permite  nu numai sa monitorizati vizitatorii site-urilor in direct in timp ce navigheaza, ci si sa se integreze bine cu serviciile tertilor precum Google Analytics si va permit sa analizati mai bine modelele de trafic.

Peste 30% vizitatori achizitioneaza instant dupa ce discuta in direct cu un agent de asistenta, care ii ajuta sa decida daca serviciul tau este cu adevarat ceea ce au nevoie. De asemenea, poti personaliza cum sa interactionezi cu clientii tai in timpul achizitiei lor, de exemplu, poti configura software-ul pentru a  saluta clientii daca au fost pe pagina de cos mai mult de 5 minute.

Clientilor le este mai usor sa intre in legatura cu echipa ta

Live Chat te ajuta sa iti saluti clientii in mod proactiv in timp ce  parcurg site-ul web folosind functia „interactiuni automate” si, de asemenea, le permite sa discute cu tine in mod anonim, fara sa le soliciti datele personale precum e-mail sau telefon. Acest lucru ajuta in special la vanzari, deoarece multe persoane nu stiu sa caute si nu stiu ce anume cauta de fapt.

Cheltuiesti mai putin si vei obtine mai mult!

Live Chat te ajuta sa reduci semnificativ costurile serviciului  pentru clienti prin reducerea cererii de asistenta telefonica.

De asemenea, acum poti interactiona cu o baza mai mare de clienti cu echipa existenta, deoarece un agent calificat poate gestiona cu usurinta pana la 3 interactiuni simultan. In plus, daca apelezi la servicii specializate in acest sens, nu mai ai motive sa iti faci griji deloc pentru ca vei avea specialisti care se ocupa de toate aceste lucruri.

De asemenea, daca gestionezi operatiunile de call center, cu o crestere a bazei de clienti, va trebui sa investesti foarte mult in obtinerea de echipamente noi si in obtinerea mai multor angjati  pentru apeluri etc.

Toate aceste avantaje pot fi cu usurinta obtinute atunci cand lucrezi cu o echipa specializata in servicii de live suport si tot ce trebuie sa faci este sa iti platesti la timp abonamentele, in timp ce specialistii cu experienta comunica cu baza ta de clienti.