Sfaturi pentru incepatorii in web design
In cele din urma, daca credeti ca proiectul dvs. este bun si nu prezinta probleme, nu este niciodata o idee proasta de a face o intretinere corespunzatoare, stiind ce erori ar putea fi prezentate. Utilizatorii care va pot ajuta, raporteaza eroarea pe care au gasit-o prin intermediul unui formular.
Cu aceasta veti rezolva problemele din proiect, veti genera o experienta buna utilizatorului, veti vedea erorile corectate si le veti lua in considerare de fiecare data cand vor raporta o eroare.
Nu uitati sa urmati aceste sfaturi care va vor salva viata in fiecare proiect pe care il faceti. Este o chestiune de a le pune in uz si va fi mai bine pentru dvs. Puteti face si un tutorial pentru dezvoltatorii web care sa va ajute sa intelegeti mai bine cum merg lucrurile in web design.
Prima greseala pe care cele mai multe companii si persoane fizice o fac pentru a crea un site web incepe doar cu aspectul de creare si pagini fara elaborarea strategiei si analiza pietei inainte si fara a tine cont de concurenta si de alti factori care determina succesul
Am fost personal responsabil de mai mult de 400 de site-uri de peste 15 ani si in experienta mea am vazut modul in care unele pagini ale clientilor nostri sunt foarte de succes in timp ce altele sunt doar timp si bani irosit.
O constanta este faptul ca site-urile care esueaza sunt de obicei concepute in graba, in abur fara a da un timp de analiza prealabila, de cercetare de piata sau cum sa promoveze cu utilizatorii care urmeaza sa viziteze, etc.
Pornirea unei pagini fara a planifica si a investiga inainte este modul de a construi un pod fara planuri.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faceti inainte de a crea o pagina web este sa efectuati o cercetare de piata online.
Exista mai multe instrumente pentru a face acest lucru, va recomandam Planificatorul Google AdWords de cuvinte cheie sau Google Trends, puteti utiliza, de asemenea, sistemul de publicitate Facebook pentru a obtine estimari pentru cat de multi oameni au anumite interese, varsta, locatie etc. Intr-un alt articol vom vorbi mai multe despre subiect.
Cand efectuati o cercetare de piata pe Internet, puteti afla cu usurinta daca exista o piata, daca aceasta este competitiva, ce fel de produse sau servicii le cauta pe utilizatori etc. Stiind acest lucru va va ajuta sa definiti cum sa organizati designul paginii dvs., ce continut sa puneti si ce importanta sa dati fiecarui element etc.
De exemplu: Daca aveti de gand sa promovati un magazin de adidasi online, trebuie mai intai sa se investigheze ce fel de tenisi si adidasi cauta oameni pe internet, astfel incat sa fiti competitiv este si sa stiti ce instrumente pentru utilizatori folosesc altii pentru a ii face sa cumpere, puteti cauta pe Google si puteti analiza.
In concluzie, nu incepeti niciodata sa creati site-ul dvs. fara a efectua o analiza aprofundata a pietei dvs., a concurentei, a canalelor prin care veti promova site-ul dvs. etc.
Acordati-va timp sa va ganditi la continutul si structura site-ului dvs.